May 27, 2010

Suci dalam debu, pet society dalam pesbuk

Awal tahun 2009, masa sem 4, aku dipaksa untuk buka akaun facebook. Dan sebagai seorang pelajar yang sangat suci lagi rajin, aku tak tahu macam mana aku boleh terpedaya nak ada pesbuk. Dan lagi sadis bila aku dah mula addicted dengan pet society. Dalam sehari tak boleh tak main. Kena melawat semua member yang ada pet.

Memang gila la. Dah la masa tu duk hostel lagi, mana ada internet, nak tak nak kena turun g cc. Nasib baik cc tu free dan nasib baik jugak ketua cc, roomate aku, buleh main pet society dengan aman. Sebenarnya, aku dengan member dah pengaruh ketua cc tu , suruh dia main jugak pet society. Jahatkan kami. hahaha. Alih-alih, kejap je dia potong level aku. Lagik sadiskan??

Tak cukup dengan cc, dalam lab pun aku hentam main pet nih. Pernah kantoi dengan technician pulak tuh. Bukan aku sorang je ok, satu kelas. nasib baik dia tak block pesbuk dalam lab.


Pemandangan yang sangat indah masa aku main pet dalam lab. ceh!. Oh ya, masa zaman pet ni dah suram, ada jugak aku main game lain kat pesbuk tuh, farmvile lah, fishville lah, mangkukville la, tapi nasib baik aku tak addicted dengan itu semua. Kalau tak , mau tak jalan semua kerja aku..

conteng ayam : ada aku bgtau tak, masa duk hostel, bila nak main pet je, baru aku kenal cc, sblm ni x pndg pon cc tuh

No comments: