May 22, 2010

Budak ini suka Makan!


Ini budak, namanya Nurul Nasuha. Baru je 2 minggu tak jumpa, tapi dah rasa rindu sesangat kat ini budak. Dah setahun lebih wujud kat dunia nih, macam-macam kerenah dia. Ni aku share sikit pasal budak demoks nih:

1. Sangat suka makan. Bagi je apa pun, semua dia makan. Kalau suap makanan kat dia, lambat sikit je, terus dia sambar tangan kita. hikhik.

2.Lambat boleh berjalan tapi sekali dah dapat kaki, langsung tak boleh nak dukung dia. Dia suka berjalan. Sangat.

3.Dah pandai cakap sikit-sikit. Suka bola.Asal nampak bola je, mesti dia sebut "ball.. ball".. ahaks..shumel sesangat.

4.Manja or garang?. Kalau ada barang yang dia pegang, jangan cuba ambil dari dia, kalau tak memang dia baling je barang tuh. Aku dah try. Masa dia main ngan hp aku, aku nak ambil dari dia, sekali dia baling akunya hp. Memang sadis la.

5. Penah rendam hp kakak aku dalam gelas yang berisi air. Dia ingat tu biskut. hahaha.

6.Tak suka anak patung. Lagi suka kereta dan lori mainan. Sanggup dia buang bear yang ada dalam bakul mainan dia. Of course dalam bakul dia penuh dengan kereta dan lori je.

Banyak lagi la kerenah budak ni sorang.

2 comments:

Misz ZeEE_Z0nE said...

dh windu sesgt tue blk le.. huhu.. bile kite nk g berebut tiket dgn bebdk sekolah nie?

Miss Orahome1 said...

kite blk awal sket dr budak2 sklh.. mau??