May 25, 2010

myfriends2u.com , Tak salah Mencuba Dahulu

aku baru je daftar akaun myfriends2u. Produk Malaysia, so, memang kena sokong la kan. Bagi aku tak salah nak mencuba dulukan? Guna dulu, baru kutuk ok. Jangan belum apa-apa lagi dah kutuk. Guna pun belum lagi, terus kutuk. Tak best la macam ni.

Dah beberapa hari aku ada akaun myfriends2u. Memang kebanyakan featuresnya seakan-akan facebook tapi tetap ada kelainan. Ruangan mencari kerja dan juga blog mungkin yang menjadikan myfriends2u ni lain dari laman web sosial yang dah ada sekarang. Pertama kali aku dengar pasal myfriends2 ni, terus kat dalam pikiran aku kenapa mesti guna bahasa inggeris. Guna istilah melayu tak boleh ke?? Tapi bila fikir balik, mungkin ada logiknya penggunaan bahasa inggeris ni. Bab ni aku malas nak tulis panjang lebar sebab nanti ada pulak yang cakap aku tak patriotik. haha!

Apa pun, aku tetap bangga bila ada orang malaysia berjaya bangunkan laman web sosial ni. Sebab aku tahu, untuk bangunkan satu laman web atau sistem sangat susah. Mahu juling mata mengadap coding setiap masa. Aku cakap sebab dah ada pengalaman. Lebih-lebih kalau guna php. Aku memang tak suka php walaupun ada yang cakap php, programming language yang paling senang. Buktinya, projek web development,kami kena bangunkan forum, tapi hancusss!! Sadis kan??

So, sebagai menghargai pihak-pihak yang dah bertungkus lumus buat menda alah ni, saya sebagai warga Malaysia yang sangat prihatin, menyeru kepada rakan-rakan sekalian, Sila la buat akaun myfriends2.com. Aku bosan wei tak de kawan kat situ!!! Tak de orang nak comment post aku.. huhuhu.. Tak cukup kesian ke aku ni??? hahahahhaa

conteng ayam: imsomnia??


No comments: