May 22, 2010

Berlari Menggapai Awan, Duduk menyentuh Pasir Pantai




Lagu ni saya tujukan buat kawan-kawan yang mengenali diri ini tak kira dimana pun anda berada. Ada macam ucapan kat radio-radio yang selalu orang buat tak?? Dah lama aku teringin nak buat ucapan kat radio macam ayat tuh, tapi aku ni kan pemalu orangnya.uweks! dah, dah, jangan nak percaya sangat, Tak de maknanya aku nak buat ucapan kat radio. hahaha.. Lagipun rasanya dah lama kot aku tak dengar radio. Kesiankan aku??

Aku jumpa video ni kat Youtube. Lagu ni untuk member-member kat UTeM. Budak poyos dan Budak ni, korang tak rasa ke patut mencontohi video klip ni memandangkan kita dah tak lama nak angkat kaki dari UTeM ni? ala jom la, bila lagi, Tak payah malu-malu ok, jom la...jom la.. Dah lama tau tak main kejar-kejar macam UNIC ni main. ceh!

conteng ayam: berlari berkejaran, seindah bunga ditaman....

4 comments:

Misz ZeEE_Z0nE said...

ewah ewah.. jom ajk geng n cari port main kejar2 cm video tuh.. shu mesti suke.. hahaha

CeKeLat mAniS said...

hahahaha..mmg bebudak toi..!!
lawakk sey...
miss orahome kn mmg suka lari cm tu kn......heheheh

Miss Orahome1 said...

miss zee: jom..jom... main kejar2 kat dataran pon best gak.. hahhaha

Miss Orahome1 said...

cekelat manis: eleh, kamu pon sama.. suke main kejar2... hahhaha