Jul 8, 2010

Kadang-kadang hidup perlu buat keputusan

Penat uruskan segala hal berkaitan dengan li. Lepas seminggu li kt tekom, aku berenti.. Memang gilak r. hahaha.. Ahad ni start tempat baru, harap-harap semua ok. Kat tekom tu tak sanggup aku nak main wayar. Duk kat bilik server dia dah macam duk kat negara omputih yang ada salji tu. Tak sanggup i.. hahaha.. li kt tekom, ari-ari ngadap talipon. pening kepala duk dengar suara operator bagi tahu nombor.

Tu belum lagi tengok staf dia wat jumper. Wayar berselirat. Kejap panjat sana, kejap panjat sini. Bab panjat ni yang aku tak sanggup, terus tak nak li kat situ. Ye la, panjat kerusi plastik, silap aribulan, aku pulak tergolek. tahu la body aku yang terlebih slim ni kompem kerusi plastik tu tak boleh tampung. hahaha

conteng ayam: first time update blog kat kg..

4 comments:

shatilah zakaria said...

huh?
dah tukar dah ke?

biar benar ni.
ana LI kat IPK gak last2

xde keje.kalo ada pun xde kaitan dgn IT sume pasal pentadbiran.surat la..

nk pindah takut

Misz ZeEE_Z0nE said...

hahaha.. tp dh tkq tu ok la kan.. ngeh ngeh ngeh...

Miss Orahome1 said...

ana, zura tak tau blh tkr ke tak tp zura da tkr. kt situ mmg kena pnjt2, so, zura takot nk pnjt,,hehehe. tp nk tkr kena bg srt la. kena tanye lecturer jgk. ana wat keje pentadbiran tu ok la

Miss Orahome1 said...

misz zee.. mekasih kerna bg moral support kat i aritu..hikhikhik..