Jul 14, 2010

Drama Melayu memang terbaik!!! siyes

Memang menyampah gila aku tengok drama melayu nih. Sume sama je.
Malam tadi aku tengok drama Aliaa. Ntah apa-apa. Yang perempuan sibuk
duk kacau laki orang, pastu yang laki orang tu konon-konon sayang,
cinta sesangat dekat bini dia nih... setia la sangat. Wei kalau
ko dah sayang sangat dekat bini, tak payah layan perempuan gediks tuh.
Ni tak, bukannye nak marah perempuan tergediks-gediks dekat dia.
Isyyy.. menyampah gila aku. Stok drama melayu semua macam nih.

TU belum lagi yang bini duk paksa laki kawen satu lagi sebab dia tak
boleh bagi anak dekat laki dia. wei, ada ke bini yang sanggup paksa laki
dia kawen lagi kat Mesia nih? Kalo ada pun, memang terlalu -terlalu sikit.
Entah-entah 1 : 1000000000. Drama melayu ni kadang-kadang jalan
cerita dia sangat tak logik.

Kalau aku nak senarai drama melayu yang aku meluat plus menyampah
sangat memang banyak.

conteng ayam: ade sesape yang suke tengok si capik ke?? nenek sedara aku pun tak suke wei!!!

No comments: