Jul 19, 2010

Minggu Kedua, Hari Kedua

Pukul 10 tadi jumpa bos. Tak lama sangat sesi soal jawab tadi. Aku sedaya upaya berlakon menjadi pekerja yang sangat baik dan berdedikasi. Aku rasa macam dah berjaya berlakon tadi. hahahaha.
Setiap soalan yang diaju, aku berjaya menjawabnye dengan penuh yakin. Betul salah, belakang kira.

Soalan peberet aku

bos: eh, awak ada kenal tak sorang prof kat utem ni?

Dalam hati aku: ramai sangat prof kat utem tuh, kompem aku tak kenal..

bos: nama dia shahrin

Dalam hati aku lagi :Macam pernah dengar. Nasib baik memori aku ni simpan lagi maklumat tu, dan ingat lagi.

aku: err.. tu dekan saya tuh..

bos: awak ada no contact dia tak?

aku: err, tak de tapi boleh tengok kat laman web. saya rasa ada kot no contact dia..

Aku terkesima..

3 comments:

CeKeLat mAniS said...

cit pooodaahh..!!
belakon..haa..
ako ni time interview pon belakon..tp bila soh wat keja..adeh~~terkial2 akoo..haha..penangan sbb tnjuk hebatt time intervw beb..padan muka akoo..:((

Miss Orahome1 said...

haha.. pdn muke, sape suh berlakon..
i berlakon biase2 jer.. kihkih.. ala hang kan hebat asp tu.. slamat ber'asp' la yer... hehehe

Misz ZeEE_Z0nE said...

ngeh ngeh ngeh...
sape nk tulun daku wat php for unix platform???????????

(T_T")