Jul 12, 2010

Aku rasa, aku dah semakin baik, maksud aku insan yang baik....

Hari pertama li dekat tempat baru, aku datang awal. 1 jam awal. Tak payah buat-buat tak percaya, yang nak bagi tepukan silakan, yang nak bagi pujian pun dialu-alukan. Aku memang terharu ni. Nasib baik ramai yang li kat sini tapi dorang semua amik bioteknologi. Aku je yang lain.tak kisah la, janji dorang semua peramah. Tak la i ni segan sangat. hikhik.

Semalam semua staf kumpul kat dalam bilik meeting. Ingatkan nak buat apa, rupa-rupanya, setiap hari ahad akan ada bacaan al-mathurat dan tazkirah dari 3 orang staff. Setiap minggu , 3 orang staff akan bagi tazkirah. Terkesima sekejap. Bagus-bagus. Aku tak pernah dengar lagi mana-mana syarikat yang buat macam ni. wah!!! lagi bertambah sayang kat klate nih. hihihi...

conteng ayam: office outlook, aku xpandai gune.. buleh ke???

No comments: