Jun 24, 2010

Melaka dalam kenangan, Kelantan, here i come

Dua hari je lagi sebelum aku menghalau diri sendiri keluar dari melaka ni. 3 tahun di melaka, terlalu banyak kenangan. Ada yang manis, ada yang pahit. " Gembira nak tinggalkan melaka, tapi sedih nak berpisah dengan kawan-kawan ". Ni ayat pemes aku sekarang.

Aku betul-betul gembira sebab dah nak balik kelantan, dan aku tak kisah pun kalau ada yang cakap kelantan, negeri paling mundur, negeri tak maju, negeri paling miskin, masalah sosial banyak dan kat kelantan tak de hiburan. Aku tak kisah. Sebab yang penting aku hepi bila aku ada dengan famili kat kampung.

Aku betul-betul sedih pulak bila nak berpisah dengan kawan-kawan kat sini. Banyak sangat yang kami dah lalui bersama. Oh!!! tiba-tiba rasa teremo pulak. Lepas ni, kompem aku rindu nak gelak ramai-ramai, gosip sana, gosip sini, gado sikit-sikit. haha.. Yup, selalu gado pasal assignment dengan projek bila ade rasa tak puas ati. haha. Sungguh tak matured.

conteng ayam : aku penah jatuh masa trn dari bas depan melaka mall.. sungguh mengharukan + memalukan. Dan aku tak naik bas itu untuk 2 minggu. Benci la...

2 comments:

Misz ZeEE_Z0nE said...

haha.. dh lama x trn kat mall kan.. sejak sbk siapkan project n bajet belanjawan 2010 nih.. huhuhu

Miss Orahome1 said...

tau xpa.. pokai!!!!!!!!