Jun 13, 2010

Karangan bergambar, Di sebalik kisah benar

Di satu pagi yang hening... Aku bersama kawan-kawan tengah menunggu giliran untuk presentation psm. Ada yang dah siap present, ada yang belum. Aku dah siap present dengan penilai, tunggu untuk present depan penyelia pulak. Sambil berborak....

Seekor burung berkicau dengan riang. Serius, aku tak tahu kenapa burung ni hepi sangat.. Mungkinkah dia sudah bekpes pada pagi yang hening itu??

Jawapannya... Ya.. Burung itu sudah bekpes. Buktinya, laptop aku menjadi mangsa keadaan. Dan kepada burung itu, ini pesanan daripada insan yang teraniaya.." Kamu sangat kejam wahai burung!!!, Sanggup kau menodai laptop ku yang suci lagi bersih nih!" huh!!!!!!

conteng ayam: aku rase aku ni sangat berbakat melukis!! sila jgn jeles ye!!

6 comments:

Misz ZeEE_Z0nE said...

hahha.. sanggup kamu melukis ya 0ra 0ra.. not bad for d beginner.. hikhik

Miss Orahome1 said...

hahha.. beginner but look profesional... hahhaha

mizmizza said...

jahat nya i2 burung..hehe

Aziati Zolman said...

sembelih la itu burung...hehe

Miss Orahome1 said...

miza :: mmg jahat pon burung tu.. kesian laptopku yg cun ni.. hehehhe

Miss Orahome1 said...

aziati : kan? sembelih je.. pastu goreng.. sedap jugak tuh.. hehhehe