Jun 20, 2010

Hug and Kisses ... xoxo

sumber dari kerajinan menggugel

Dulu, kali pertama tengok gossip girl season 1, masa sem 3.. yakni pada tahun 2008. Juga dipengaruhi oleh member. Member aku yang bagi drama ni. Full episode untuk season 1 dan season 2 aku tak ingat dah tapi tak complete. Masa tu tengah tayang lagi. Aku tengok secara marathon. Memang best la. Cukup.

Semua ada dalam drama ni. Ko nak tengok laki hensem, tu 3 ekor mamat tu tak cukup hensem lagi ke?
Perempuan cantik?? Serina dengan Blair memang cun..
Seksi?? pun serina dengan blair ada. Jenny pun seksi, tapi dia tuh kecik lagik. tapi boleh la..
kesah chenta?? memang banyak. Siap tukar-tukar lagi. Memang terbaik la dorang main tukar-tukar pasangan ni. Aku amik awek ko, ko amek awek aku. Aku amek balak ko, ko amek balak aku. huh!
Famili?? Pun ada. Memang berselirat la masalah famili dalam gossip girl ni.
Kesah cintan cintun orang gaji?? Ada jugak. Si dorota tu. Siap ada scene dia kawen lagik.
Pasal gay?? Eric ada, adik si serina tukan gay. hikhik..
kesah student?? memang dorang student pon. dari high school sampai la college.

dan yang paling penting

:
:
:
:
Ada xoxo.. hugs and kisses punye scene banyak. Pompuan sama pompuan ada, laki ngan pompuan ada dan laki ngan laki pon ada.

Ha... kan aku da cakap memang gg ni cukup rempah ratusnye.hahah

conteng ayam: Apsal ending season 3 chuck kena tembak ha???



6 comments:

n a d said...

x dpt twrn :(
peh, hafal sume ye.
ni tgh marathon gg dari s1e1 hge abis ni.
full epi sy ade. full dah hard disk sy. haha

Miss Orahome1 said...

ye ke nad??? x pe2x, wat rayuan.. kalo xpun, keje je trs.. hahaha.. kaya cpt sket..

haha.. chuck kena tembak last s3.. x best!!!

n a d said...

cian nye die!
dahlaa kacak. ni pon tgh wat rayuan ni. merayu2 kat utem x nk cinte kat die sgt dah!

shatilah zakaria said...

wahhh..
mahu cite tuh..
mane nak download??

Miss Orahome1 said...

nad: memang kesian pun. zura doakan nad dpt ye.. amin

shatilah: peliknye pgl shatilah. hahha.. x biase.. err download kt isohunt. gune torrent.. hehehe

Anonymous said...

my fav series