Jan 2, 2010

Kenapa Gossip Girl??















Gossip Girl - 1 of my fav drama. Kenapa Gossip Girl?? Sebab dia best. haha!! seriously, aku pun tak tahu kenapa. AKu betul-betul dah addicted dengan Gossip Girl ni. Dari season 1 lagi aku ikut, sekarang dah season3, tak pernah miss untuk tengok drama ni. Tapi aku tak tengok kat 8tv, kawan yang tolong download, aku tukang tengok je. :)

Masa season 2 dulu, kitorang duduk kat asrama. Punyalah susah nak download movie, ye lah asrama bukannya nak sediakan internet pun untuk student.kedekut tol... Nasib baik kitorang ada lab 3 jam tiap-tiap selasa sem tu, so, apalagi, kitorang yang dah memang cerdik pandai ni rebut je la peluang depan mata. Kawan aku yang kelas pukul 8 tukang downlaod, aku n the gang yang kelas petang tukang ambik jah drama tu... hehehehe... Nasib baik tak pernah kantoi dengan lecturer/technician.Fuhhh!!! hahaha

Aku paling suka Serena van der Woodsen dengan Nate Archibald. Dulu aku suka dan humphrey tapi lepas tengok season 3, aku rasa menyampah gila dengan dia. Aku rasa baik lor tak de pun watak dan , vanessa ngan olivia.. Tiga-tiga aku tak suka. Nyampah lagi ada la.. ahaks!!

Yang tak bestnya sekarang, gg season 3 ada sampai episod 12 je, episod 13 sampai 16 bulan 3 baru keluar.. Adoiii.. Lambatnya, dah tak sabar gila nak tengok ni. ekekeke...

No comments: