Mar 27, 2010

Sharing is caring VS sharing is NOT caring

Member-member aku selalu cakap sharing is caring. So, semua jenis mak datuk nenek atau adik beradik assignment, kalau sorang dah siap, dia kena sharing dengan semua orang lain. Tapi kalau sorang tu dah siap assignment, kalau dia tak kasi orang lain pinjam, dia dah ikut konsep sharing is not caring. Ni semua member aku yang bagitahu. Aku pun ikut je konsep ni.

Aku paling suka sharing is caring la, sebab senang sikit nak copy assignment orang lain. Copy pun bukannye copy bulat-bulat, edit-edit r skit.hehe.. Ape ntah aku merepek nih! Adeh, sebenarnya tengah pening buat PSM nih. 2 minggu je kagi nak present, tapi banyak function tak jadi lagi. Mahu muntah hijau tengok coding berselirat.

conteng ayam: buhsan dengan coding2 ni sume.. huhu

3 comments:

hans said...

bagi aku dua2 benda tu penting
ada waktu kita kena jadi sharing is caring dan ada waktu sebaliknya

Miss Orahome1 said...

hans, betul jugak tuh.. hehe

mr.kordes said...

wah.best copy esemn org len!kakakahH!!!!