Mar 10, 2010

Gubahan Hantaran


Ni antara gubahan hantaran kakak aku masa die kawen hari tu. Cantik tak??? Mesti la cantik sebab semua tu aku yang buat. Ada yang jeles tak? hahaha.. Ye la, aku tipu je. Aku mana pandai nak buat semua tuh. Kawan ma aku yang buat Tapi aku betul-betul kagum r ngan die, mana ntah die belajar. Cantik dia gubah. Hebat tu pegawai bank buleh buat secantik ni. hehe..


Gubahan hantaran tuk buah. Oh ya, sebelum hantaran ni bertukar tangan aku sempat rompak buah anggur tuh.. hahha..best!



Pulut strawberry.. Comel.. Suka..suka... hahha

conteng ayam: Nasi lemak sotong.. sedap!

4 comments:

::FAIZ:: said...

Kretifnya....

Miss Orahome1 said...

faiz: kan? comel.. hehhe

sesuker_hatiku said...

alahh zura..comei2 pong, bukannya mu yg gubah pong...haishhhh...

CeKeLat mAniS said...

huwahhahahaha