Mar 24, 2010

Angan-angan Melangit ke Bulan

Hari2 akhir bergelar student ni makin mencabar rasanya.. Hari Isnin arituh present system guna oracle form.. First time belajar oracle form sem ni, of course kami sume tak boleh nak develop sistem yang tersangat canggih functionnya. So, masa aku present, lecturer tu cakap die kecewa tengok system aku.. Adoiiiii, nape la die terlalu mengharapkan aku buleh buat yang hebat2 nih?? Sedih sesangat masa tuh.. Kadang-kadang aku tak suka sangat bila ada orang yang high expactation sgt dekat aku nih sebab aku tahu akunye kemampuan setakat mana.

Dah tu pulak, masa present tuh, lecturer tu siap tanya sapa penyelia psm aku.. Takut la pulak. Dah la present psm 3 minggu je lagi ni.. Harap-harap, semua berjalan lancar la sem ni. huhu.. Rasa tension dah menjalar kat seluruh organ badan dah nih. Tadi nak tido, tapi tak boleh pon. Baru je nak terlelap, tiba-tiba je teringat kerja-kerja yang tak siap lagi. Terus bangun. Da bangun malas pulak, alih-alih buat entry baru.. hehhe. Almaklum la, pelajar berdedikasi la katakan.

conteng ayam: esok taklimat li, nak li kat mane nih???

3 comments:

mr.kordes said...

study mmg cmtu....=)

Miss Orahome1 said...

tu la pak cik.. x sabar dah nak abes study nih!.. :)

CeKeLat mAniS said...

itu jerrrr..!!!!!(nada yaya dgn penoh kekeciwaannn yg bersarang dijiwaaa)hahahahahah..