Jan 20, 2011

Langsung Dari CC Machang

Berkurun aku tak pergi cc, tetiba arini sampai cc. Lepas balik dari litar tadi terus singgah kejap. Teman adik aku isikan upu kawan dia. Dia punya dah selamat isi, pinjam laptop sepupu aku minggu lepas. Oh ya, laptop alu si sameon tuh memang dah tak dapat diselamatkan lagi. Malas aku nak g hantar kedai. Kompem mahal.

Semalam staff dari kompeni ape ntah call, suruh g intebiu, kat Shah Alam. Aku tolak baik-baik, bukan apa sekarang aku ni kat Kelantan lagi. Banyak benda tak settle lagi especially lesen aku tuh. Rasanya baik aku settle semua hal dulu, baru g cari keje. Dah ada lesen semangat sikit nak kerja. chewah!! hahaha..

Sebut pasal lesen ni, bukit memang aku fail. Hampeh, asal aku tekan minyak, angkat klas, kompem terundur. Malu weiii. Dah la ramai orang. Jatuh air muka i yuuuu..

Apa lagi aku nak story eh? Haa, pasal anak kucing pulak. Tok ayah aku ada bagi sekor anak kucing kat aku. Comel... tapi.. susah nak jaga. Maintenance dia tinggi lebih dari jaga sekor gajah. Makan nak sedap je. Roti Gardenia cicah susu. Ada sesape nak tolong sedekah roti gardenia tak kat aku nih? Kalau ade nak kasi alamat nih.

Oh ya, 8hb ni aku ada intebiu kat lhdn, Doa-doakan aku yer...

7 comments:

Misz ZeEE_Z0nE said...

haha.. hebat.. siaran langsung tuhhh.. ni kucing mu tu mkn roti cicah dgn susu pekat ke susu cair?

Miss Orahome1 said...

susu pekat.. meh pos roti gardenia satu lori.. kesian kucing tuh, dia tu yatim piatu tau..sob..sob..

::FAIZ:: said...

susu pekat ngan roti? pelik je... apapun, good luck

CeKeLat mAniS said...

wahh..judul entry ni dah macam wat liputan jerk kan..???sound mcm hebat ja..tp poodahh minahchii..!!hahah..tp buley jer wat entry tajuk cmnih "Lintas langsung dari CC de Machang"..kehkehkeh..i loike u..!!

Miss Orahome1 said...

faiz: ntah la, da mmg taste kucing tuh..huhu

si cekelat nih, mesti r tajuk kena gempak2x.. kihkih

n a d said...

semoge bejaye laa ye. lau bleh pasni jadik driver sy, dah penat menderaif. wahhh. hahahha

Miss Orahome1 said...

hahaha.. nad, sy tangguh dulu lesen tuh,, jadik anda ttp my driver..kehkeh