Jan 1, 2011

2010 Dalam Kenangan

Tahun 2010- Tahun mencabar bagi aku.

1. Awal tahun- Sem last aku study. Takut sistem untuk Projek Sarjana Muda aku tak function macam yang aku nak tapi Alhamdullillah, lulus jugak akhirnya.

2. Balik klate, aku praktikal kat klate. Barang-barang , khazanah sepanjang duk Melaka banyak yang di buang. Aku balik naik bas je.

3. 2 kali tukar tempat li.

4. Praktikal- Jumpa ramai kawan baru. Belum bersedia nak masuk alam pekerjaan. Kunci utama sepanjang li SABAR.

5. Oh ya, kakak aku kawen tahun ni. slamat berbahagia.

6. Habis study hujung tahun 2010. Konvo bulan 10 tahun 2011. amacam?

7. problem arise.

8. Keje tak dapat-dapat lagi.

Kesimpulannya.... Tahun 2010 memang mencabar. 2011, please be nice to me ok?

5 comments:

Misz ZeEE_Z0nE said...

hoho.. same la nasib kita..
2010 dlm kenangan.. kngn bersama mu mmg yg terindah dlm hidupku (dlm skop kengkwn je ok)..
dn't 4get me ea klw jmpe yg hnsm2 tu.. kem slm sekali.. hikhik..

p/s - kem slm kat fmly..moge sentiasa bhgia keluarga kamu (^_^)
insyaAllah aminnn...

Miss Orahome1 said...

hahaha.. nasb badan kan? ye la2x, nant sy kim salam ye awak..

eh , kim salam kt mak ayah ira gak

CeKeLat mAniS said...

eh eh..berawak awak plak yer..
hurmm..sayer pon nak berkrim salam kat awak jugak..opss..dalm konteks kgkwan yer awak..!!heheh..gedik sunggoh i ni.wuwu..

p/s: miss betoi ngan zaman stadi kiter...uwaaa

Miss Orahome1 said...

cakelat manis. dulu zaman study hang mls nk wat asgmnt.. btl dak???/

CeKeLat mAniS said...

chissss..!statement mu kejam!!
syayer adelah classmate yg rajin kan????sehinggakn sanggop brmalam di rumah kamo yg tidak seberapa itu utk menyelesaikn segala masalah kerja kita..huhu..sgt sadis kerana tidak cukop tidur..