Oct 11, 2009

Pencuri yang baik hati

Tadi aku bukak bharian online dan terbaca berita ni..


"Pencuri tidak usik tabung derma mangsa gempa


KUALA TERENGGANU: Sebuah pasar raya di sini kecurian wang tunai lebih RM25,000, namun wang kutipan derma untuk mangsa gempa bumi Padang, Indonesia, dalam tabung lutsinar yang diletakkan dalam bilik juruwang, tidak dilarikan.

Pengurus pasar raya berkenaan, M Shanmuganathan, berkata kehilangan wang tunai itu disedari semasa pasar raya itu hendak memulakan urusniaga pagi tadi.

Katanya, tabung berkenaan yang diletakkan di pasar raya berkenaan sejak dua hari lalu untuk disalurkan kepada mangsa bencana gempa bumi di Padang. "


hehehe... Baik lagi rupenye ati si pencuri tuh.. da tau duit tu untuk derma mangsa gempa bumi tak usik pon..baik ati gile la si pencuri tuh.. respek aku.. kui..kui..kui...

emmm....Agak2nye, nape la si pencuri x amik duit tu ek? ke duit lam tabung tu skit sgt? tu yg die x pndg tuh..Atau memang die nk sdkh jgk kt mangsa gempa bumi??? uiks... heran aku...pening fikir pasal pencuri ni... ahaks..heheheh.. da r, dari aku duk fikir pasal si pencuri ni, baek aku fikir psl asgnmnt ngan projek aku,ada gak pekdahnye...

Dan esok hari Ahad... Maka bermula la konsert hindustan... Ya, aku da x sabar nk tunggu.. kui...kui...
Time kasih jiran sblh... jasamu akan ku kenang,,,(p/s lenkali psg kuat2 lagi ye lagu hindustan)
Kami x marah pon... lagipon hari Ahad je... ahaks!!!

No comments: