Oct 3, 2009

KENAPA DAN MENGAPA???

Apa beza kenapa dan mengapa? emm... ape ek? contahnye 2 ayat ni..

1. "kenapa aku malas ek minggu ni?"
2. "Mengapa aku malas ek minggu ni?"

Ada beza tak dengan 2 contoh ayat kat atas tu? Ntah lor, bagi aku x de bezanye sebab minggu ni aku mmg mls sgt...esp hjg minggu ni... satu keje pon xjln.. padahal, keje bertimbun.. Kenapa ek aku ni mls sgt??? adoi, bila la nk abes sem ni?? cepat la abes, da x sanggup nk berdepan dgn sem plg sebok.. Adoi... peningnye.. huhuhuhu...

Kalo la kat kedai@farmasi@klinik@hospital ada jual ubat untuk jadi RAJIN, aku la org pertama yg g beli.. hehhehe... Kalo ade ubat tuh, confirm sume keje aku da siap, lecturer suh anto asgmnt mgu dpn, mgu ni aku da anta da... hhehehhe... ni tak, esk lecturer suh anto, mlm tu bru nak buat. Pastu mula lor ngadu x cukup tido la.. huhuhu..

Adoi ya, bila mau berubah ni??? x kan da abes study bru nk berubah?? x leh2, kena kuatkan semangat ni, tekadkan azam... hehhehe.. bru leh berjaya...

No comments: