Oct 9, 2009

Di Pagi yang hening..

Kerja gila yg aku buat di pagi Jumaat jam 3.19 a.m ... mengupdate blog... hehhehe... Adoi ya, x leh nk tido coz aku da tido ptg tadi... Lama plk tu.. Sume gara2 aku kurang sehat ptg td.. Rase nak demam je... Dari pagi lagi kepala dok berdenyut-denyut... Lab test GIS ntah ape2 dijawabnye... Kelas HE plok td, lame sesgt, sampaikan aku kuar jap dr bilik lec coz da sejuk sgt... hehehe..Best gak rupenye lepak kat luar blk kuliah... heheheh... Too many things to do before final exam... huhuhuh... da 5 sem kat utem ni, senario x pernah nk berubah... Da dkt nk final je, mestu banyk gila benda yg nk kena wat... huhuhu... Date to remember before final exam start ...

12 oct - Lab test java
13 oct - Lab test Web(php)
15 oct - present bengkel 2 n HE
19 oct - submit java project
21 oct - present bengkel 2
22 oct -present project java

dan 3 lagi presentation blm ade tarikh lagi.... huhuuhu... Sem yg sgt busy... Love last sem .. Sem yg sgt best... x de presentation, x de project yg memeningkan kepala... (idop sgt bahagia time tu, walaupun terpaksa menjadi penunggu utem sebab abes exam lambat)

Exam sem ni? jadual yg sgt best( maksudnye x best la tuh) .. 2, 3, 4 nov ade paper n sambg blk 14, 15 nov... ye, saya sgt tak suke jadual exam ni... huhuhuu..Awal2 lagi da pecut... huhuhu... dan ade exam malam.. Last paper malam... x sukenye .. huhuhuhuhu...

Apepon utem tetap di ati walaupon jadual exam x best... bgn nyanyi lagu utem sket..( di sini segala bermula ...lalalla......)

No comments: