Mar 15, 2012

Rahsia Wanita

Ni copy orang punya.

Ketahui Sikap Wanita Dengan Melihat Cara Berjalan.

Berjalan dengan Menunduk- Ni memang aku punya feveret la. Aku jalan memang menunduk, tu yang kadang-kadang semua benda aku langgar.. hehe

Wanita seperti ini katanya memiliki sifat yang tertutup. Dia hanya akan berbual dengan orang-orang yang rapat dengannya dan boleh dipercayai. Wanita seperti ini biasanya sukar untuk ditawan hatinya. Di samping sikapnya yang dingin, wanita seperti ini tidak peduli dengan percintaan. Namun, jika ada lelaki yang berjaya menawan hatinya, dijamin lelaki itu akan beroleh kebahagiaan. Ini kerana, wanita jenis ini sangat setia, dan dia tidak akan mengkhianati lelaki yang dicintainya.

Errkk, asal macam sama betul dengan perangai aku nih? haha.

Kenali Sikap Wanita Melalui Bantal

Memeluk Bantal

-Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni & manja .
-Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera.
-Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik.
-Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi.
-Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

Tido dengan peluk bantal ni memang aku tak miss la setiap malam. Tapi nak kata aku ni manja memang tak la kan. Romantik pun tak. Tapi dapat membaca peristiwa yang berlaku dalam mimpi tu, tak pasti tapi selalu instinct aku kuat. hehe. Kadang-kadang boleh buat aku takut juga sebenarnya.

p/s: Keje penat, hari hari balik pukul 7 lebih. ouc!!!


2 comments:

Eyerain said...

wah...rajin juga cik zura ni keje ye...hahahah.saya suka tidur peluk patung lembu busuk saya. hahah

Miss Orahome1 said...

haha.. patung lembu jugak yg dia suka