Mar 2, 2012

Perihal Kerja 2


1) Betul-betul multitask sekarang. Kadang-kadang keje banyak sangat, dan kadang-kadang tak de keje langsung. Emmm...

2) Kebiasaan keje datang di saat -saat waktu thumbprint scan untuk balik. Dan kesudahannya, aku kena balik lambat. Benci okeh. jah tak suka noks!.

3) Kadang-kadang benda tu senang je, tapi aku yang fikir susah-susah. Contoh eh, dapat arahan untuk check internet speed. Aku da tau biasa kalau nak check, google je internet speed. Tapi dengan rasa tak yakin, aku boleh pulak g tanya orang lain macam mana nak tengok speed internet tu. Nampak kebodohan dan kesengalan diri sendiri.huh!

4) Seronok beremel dan bertelefon dengan vendor yang develop sistem untuk kompeni aku sekarang ni. Dorang betul-betul bagi kerjasama. setakat ni la. Lepas ni tak tau la. Yang best, sempat kutuk staf yang install macam-macam kat pc, lepas tu bila pc dengan sistem slow, pandai pulak komplen.

5) Impian untuk balik pukul 5.30 tak penah dapat.

No comments: