Sep 4, 2009

~ Problem with my Laptop ~

Not in good mood with my laptop.... huhuhu... Laptop aku rosal cd driver n ni betul2 da menimbulkan byk problem kt aku sebab byk software x leh install.. Aku ngah tension coz tak boleh nak install Linux kat laptop aku ni... So, Bengkel 2 aku x de progress langsung... dah 3 minggu stuck... huhuhu... Aku dah banyak surf kat internet step to install Linux without using cd or dvd.. Aku nak guna pendrive je masa nak install Linux tu..

Ada gak aku jumpa, tapi x faham sangat. Adoi, da penat sesgt bila fikir pasal prob with Bengkel 2 ni... Lepas satu, satu problem yg muncul... Sekarang ni nak install visual basic lak problem... X support windows vista pulok... huhuhu... Macam-macam ngan laptop ni.. Patut r dapat nama sameon laptop aku ni. Pandai je budak2 yang create kuiz kat facebook tu bagi nama sameon kat laptop aku... huargh..hahahha...

Penatnya duk membebel pasal si sameon ni... Hope, sume projek sem ni berjln lancar.. InsyaAllah..

Ni dia laptop sameonku... hahhahaha... sayang sameon ...

Petang ni nak bukak pose ngan ape ek?? emm Macam nak makan KFC.. dinner plate best gak.. err Ira belikan ye dinner plate... hehhehe.. da mengidam sangat ni...

No comments: