Sep 15, 2009

Kuiz,,, penting atau tidak???

Kuiz,,, penting atau tidak???... hehehhe.. saje je nk letak entry tuh untuk post kali ni... Tapi yang pasti aku tak suka kuiz @ midterm @ lab test @ final exam.. Kenapa aku tak suka semua itu??? Sebabnye, kalo ade kuiz @ midterm @ lab test @ final exam, aku x leh nak memain, dalam erti kata laen aku kena study...n study.. n study... X boleh nak main facebook.. huhuhu...


..
Aku suke sangat mengfacebook kan diri... Nape aku suke facebook??? coz kat facebook ade byk games, n yg plg aku suke pet society.. Comelnye pet aku.. muah!!! sayang nobit... hehehehe..

Betul-betul addicted r ngan pet society nih... Setiap ari mesti nak kena melawat pet , kalo tak, bole terbawak lam mimpi... hehehhe... Dan aku dah membebel ntah ape2 pasal facebook ni, padahal aku nak citer pasal penting atau tidak kuiz... hehhehe..Oh ya, hari isnin aritu , sepatutnye ada kuiz java, dan memandangkan aku ni rajin sesangat, so, aku dengan bangganye tidak membuat ulangkaji...

Aku masuk kelas tanpa perasaan dan konon2nye ngah bersemangat nak buat kuiz... Namun.. jeng.. jeng.. jeng... Gara2 kemunculan en. lalat dengan banyaknye kat bilik kuliah, lecturer tlh membatalkan kuiz... hahahha.. Apakah perasaan aku mase tu??? hahhaa.. terlalu gumbira... lalallalalal(nyanyi sket) hahhaha ...

Kesimpulannye, tak yah study untuk kuiz...hahahhaha...

No comments: