Mar 11, 2011

Saya suka tido!!!

Mengantuk tahap gaban. Office aku block pesbuk , nasib baik blog ni tak. Maka, dengan ini aku akan update status aku kat blog ni je. hahaha.. puas ati aku. huh!
Adoi, dugaan betol la arini, ngantuk dah tahap mata tak leh bukak dah ni. Tu la, sape suruh tido lewat semalam. Memang ngok ngeks la, boleh pulak aku g layan kuch-kuch ho tahe malam tadi. Gila ah bila fikir-fikir balik. Filem hindi tu dah bertahun pulak tuh. Tak pasal-pasal hari ni bangun lewat, nasib baik tak terlepas komuter. Kalau tak, lewat la datang keje. hehe.. Tapi ok je lewat, bukan ada punch card ke hape.kihkih.
Since aku dah jadi pengguna setia komuter ngan lrt, ada la sorang uncle tu bagi nasihat sikit-sikit kat aku. Pesanan khidmat masyarakat ni disampaikan oleh uncle tu dalam bas rapidkl ye.Dia pesan kalau naik komuter, naik je koc wanita. Tak payah nak berebut ngan lelaki. Kalau lelaki melayu ok lagi, tapi si bangla, indon, myanmar tu, faham-faham sendiri je la. Uncle tu cakap dia pulak yang geram tengok gelagat foreigner tuh dalam lrt. hehe.. paham-paham sendiri je la ye maksud uncle tuh.kihkih
errr. pesal tajuk entry ni saya suka tido ha???

2 comments:

n a d said...

lari topikkkk!!!

Miss Orahome1 said...

hahaha.. kalo exam, kompem fail kan nad?