Dec 23, 2010

Lesen Memandu

Masa pergi kursus sehari nak buat lesen aritu, memang mengantuk tahap gaban la duduk dalam dewan. Berapa kali ntah aku tertido. Yang pasti, bila aku sedar je kompem orang laen tengah gelak. Aisyyy...

Tapi ada satu citer ni memang kelakar la. Ni pun ehsan dari adik aku, aku tak perasan pun bila si penceramah tu cakap.

Tempat aku nak kena test jalan raya nanti memang banyak lori. Ada sekali tu, mak cik ni dah tua, masa test jalan raya, 2 bijik lori kat depan dia. Dengan berlagaknya, mak cik tu tanya jpj kat sebelah dia. " Nak kena potong tak lori tu en?"

Terus jpj tu geleng kepala. Ye la, jpj tu mesti sayang nyawa dia lagi.hhahaha

Tapi memang berbaloi mak cik tu tanya, sebab dia lulus dapat lesen. haha

oh ya, mak cik tu eksyen je lebih, padahal dia memang tak berani pun nak potong.kihkihkih

4 comments:

::FAIZ:: said...

blh tanya ek? o kalau aku tau, aku tanya masa test beberapa tahun dulu... hahaha

Miss Orahome1 said...

haha.. ala x tanya pon , ko da lulus kan?

CeKeLat mAniS said...

soklan makcik tu kena kasik tabik spring arr..hebat dan mantoop!!

Miss Orahome1 said...

betul2x cakelat manis, memang mantop r mak cik tu... kena g berguru ngan dia nih