Nov 19, 2010

Sepak Takraw Malaysia

Tetiba minat tengok sepak takraw. hahaha. Terpacak depan tv duk tengok Sukan Asia. Sokongan penuh lagi kepada pasukan Sepak Takraw Malaysia. Dari kosong pengetahuan pasal sepak takraw, terus dah tahu sikit-sikit pasal sukan ni.

Dah tahu tekong tu apa, apit kanan, apit kiri, libasan pari, servis kuda., killer... Dan saya sudah mengenali beberapa pemain sepak takraw Malaysia.. hahaha.

Putra- apit kanan, killer.. Libasan dia hebat tapi Tarian depan jaring dia lagiiiiiiiii hebat!!

Arif- Apit kiri, feeder - Kecik molek. Pon pandai menari depan jaring gak.

azman- tekong. Lambat dapat rentak, sekali dah dapat, kirim salam je la kat pasukan lawan..

Farhan- Apit kiri, feeder. Pon kecik molek gak.kakak aku cakap, best jadi farhan ni sebab keje dia senang, jarang dapat pegang bola. (kakak aku ni tak tau pasal semua jenis sukan yerr)

Shaharudin ke shafarudin ek? - Apit kanan, killer.. Libasan terbaik, mantap. Aksi bersahaja. Cun. cool..


Ada lagi la beberapa orang yang aku tak ingat nama.

haha..tiba-tiba pulak rasa diri ini sungguh hebat.

Selamat berjuang pemain sepak takraw Malaysia esok. Final Sukan Asia.

2 comments:

::FAIZ:: said...

aku tak reti main bnda tu

Miss Orahome1 said...

hahaha.. tak pe, skrgg ramai da x tau main sepak takraw