Apr 18, 2009

~PeRtAruNgan~

Pertarungan?? bunyi cam nak gi perang jer.. tapi betul la, aku skunk tgh sebooook bertarung tuk exam.. adoi!!!!! bile nak abes ni.... huhuhu.. Selasa ni ada paper cct@pkk.. mende tuh??? cct tuh singkatan yg kitorg panggil tuk creative and critical thinking... kalo lam bahasa melayu lak pemikiran kreatif dan kritis... aku pun tak tahu apa yang aku belajar lam subjek ni... huhuhu..

kesian lecturer aku, ada student cam aku nih.. tapi nak wat camne kan... Tapi aku tahu, subjek ni sebenarnye nak latih student cam aku ni (yg pemalas sgt nih), tuk berfikir secara kreatif dan kritis...

Lepas 1 sem belajar subjek ni, aku tak tau sama ada aku ni da boleh berfikir secara kreatif atau pun tak.. hehehhe..harap2x boleh lor aku manfaat ilmu yang aku da belajar ni.. da malas nak taip .. huhuhu.. so, gud lark tuk aku , exam pkk ni, hope boleh jawab dgn tenang.. Amin....

No comments: